Jättegäsp

Men fyyy vad trött jag är idag. Har varit det hela dagen. Min kropp är som en säck, har inte ork till någonting.

Anyway, idag var jag och tog blodprover. Fick lite ont i armen efteråt, men det har gått över nu. Trodde läkaren skulle tömma mig på allt blod. Efter sex rör frågade jag om det fanns något mer blod att ta, men jodå sa hon, det räcker till två rör till. Helt utpumpad gick jag sen därifrån och åkte hem.

Har slappat här hemma sedan dess. Ska egentligen plugga psykologi nu när hun går iväg och kollar på fotboll, för jag har prov på torsdag. Men jag vet inte om jag orkar.

Gnäll inlägg.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Det ok att gnälla i bland, det är när man fastnar i gnället det smakar surt!

2009-05-11 @ 20:41:39
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback