Inte redo

Nää men fy, jag känner mig inte alls redo att ha psyokologi prov om några timmar. Jag har verkligen pluggat, det har jag, men det jag läser känns som att det bara försvinner. Mina tankar kretsar kring så mycket annat just nu. Det får gå som det går idag, man kan inte vara på topp jämt va?

På nationaldagen ska jag och hun åka till sthlm. Min plan är att jag ska hitta klänningen jag ska gifta mig i då. Karen Millen affären ligger högt på min priolista.

Nä, ska plugga en sista gång nu.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Lycka till på provet älskling=)

2009-05-14 @ 15:00:43
Postat av: Anonym

Heeeeeeeeeeeeej!

Hur gick provet då??

Spännande med o välja klänning. Vad har du tänkt dej då? Nått som du fastnat för?

Får man se den innan du Gifter dej? ;)



åå Spännande med Bröllop ju!! =D

Så Glad för din skull!!



Kramar

2009-05-14 @ 21:56:43
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback