Hemma igen

Sådärja, nu har vi varit i stadsparken. Det var såååå skönt. Rena sommardagen. Vi köpte käk på Rosalis som vi tog med till parken och åt. Sen låg vi där i några timmar och bara njöt. Därefter åkte vi vidare till strömpis uteservering vid vattnet. Där satte vi oss och drack en sjukt god öl. Ibland är livet bra härligt. Om någon timma ska vi börja göra oss iordning för festen ikväll. Tror den kan bli riktigt kul. Men viktigast av allt, jag får ju träffa min Baby! Pratade med henne i telen förut och det kändes verkligen inte som att det var fem månader sedan vi sist pratade i telefon. Det kunde lika gärna ha varit igår! Min fina Baby =)

Nä, orkar inte svamla mer nu. Vill önska er en kul kväll!!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback