Hej

Sitter eller rättare sagt ligger i soffan med älskling och kollar på champions league.Älskling kollar på matchen och jag kollar på Ronaldo =)

Idag var jag på stan med C och hennes överdrivet söta dotter Natalie. Alltså hon är det sötaste som finns, jag får hela tiden akta mig för att inte kidnappa henne och bara springa iväg. Hun anslöt sig senare och C gick hemåt. Jag och hun tog en fika på Java innan vi drog hemåt.

Nu ska jag gå tillbaka till soffan, hoppas er dag varit bra.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi... you go girl;)

Ska vi va tvugna att kolla på skiten så måste vi ju iaf få kolla på nåt fint;)

2009-05-27 @ 22:26:03

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback