Fan

Fick svar på några blodprover igår som jag tog för ett tag sedan. Det har krånglat en del i min kropp ett bra tag och nu visar det sig att jag har fel på sköldkörteln. Så nu ska jag få äta medicin resten av livet. Först ska läkarna bara lyckas ställa in rätt dos som jag ska äta. Läkaren jag pratade med i telen igår på kvällen sa att det kan ta ett tag att fastställa rätt dos, så nu får man väl springa som en galning på vårdcentralen. Skit!

Ja ja, nog om det.

Ska strax iväg och ha historiaprov. Wish me luck! Jag har pluggat duktigt inför det, så jag borde klara det galant.

Skriver mer när jag kommer hem!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad tråkigt stumpan:(

Men skönt ändå att få veta vad det är...slipper du ju oroa dig. (förstå mig rätt)

kramisar

2009-05-06 @ 17:53:05
Postat av: Sofia

usch va tråkigt inge kul ju! =(



Hoppas provet gick bra.



kramar

2009-05-07 @ 14:08:31
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback