Dödligt uttråkad

Jag borde få något pris eller nåt, för idag har solen skinit heeeela dagen och vad har jag gjort? Jo, suttit framför datorn och skrivit en massa skolarbeten. Det blir inte bättre av att datorn är placerad vid ett fönster, så att jag hela tiden ser ut och ser folk komma förbi med klänningar, vårskor och glassar i händerna. Just därför borde jag få ett pris. För att jag står ut. För att jag sitter här och skriver om schizofreni, tvångsneuroser, ett referat om Mian Lodalen plus ett högtidstal (ja, ett tag skrev jag faktiskt alla arbetena samtidigt, men det var ingen bra plan)

Nu ska jag ge mig i kast (är det någon under 75 år förutom jag som använder det uttrycket?) med att skriva en opposition till ett arbete i sam b. Det borde gå smidigt. Sen tänker jag anse mig vara klar för dagen.

Hun var precis hemma och vände Han var nyss och tävlade(kan man säga golftävlade?) i Askersund. Han vann inte. Nu drog han till Berhn Arena och kollade på fotboll. Heja ÖSK!

När han kommer hem igen så ska vi, surprise surprise, grilla! Idag får det bli grillspjut med potatissallad.

Okej, dags att opponera.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Du är bäst min älskling=)

Nu kommer jag till dig i soffan och myser=)

2009-05-17 @ 20:56:43
Postat av: Miss E

Gu va duktig du e som pluggat så mkt gumman!!!:)

Hahah.... ärligt? jag har ingen lust att gå dit...

fan va jag e dålig... men ska till syon idag o kolla om jag verkligen behöver de 50p... gör ja inte de så skippar jag nog;) Jag mår bättre nu, typ haha...det är de ena efter de andra så jag börjar snart tro att jag bara inbillar mig hahaha...

Hade gärna haft Engelska idag så vi hade fått ses o skrattat o skvallrat lite...;) kramis!

2009-05-18 @ 08:17:10
URL: http://gotomisse.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback