Åsbro

Vilken underbar dag! Idag har jag och hun varit ute i huns familjs sommarställe i Åsbro. Där var huns mamma, hennes man, huns bror, moster och morfar. Vi satt ute hela dagen i solen och bara njöt. Det var ju som värsta sommaren! Huns bror hade med sig sin överdrivet söta katt, hon sprang runt där i gräset och var allmänt go. Jag och hun blev sugna på att ta med oss Morris dit ut någon gång. Får se om vi gör det =)

Idag kommer Baby och Honey hem =) jag har inte hört något än, så jag antar att dom inte är hemma än. Imorgon blir det välkommen-hem-fest.

Just nu kollar jag och hun på så ska det låta. Lite halvbra ikväll bara.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har också haft en underbar dag=)

Och nu är den ännu bättre när jag får ha dig för mig själv=)

2009-05-01 @ 20:23:42
Postat av: Emil

Jag älskar dig mer än livet!

Om du inte fanns i mitt liv så skulle jag vara världens mest olyckliga människa!

Jag vill vara med dig för alltid!

Puss mitt allt=)

2009-05-02 @ 11:23:49

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback