Ännu ett MVG!

Tjhohooo ett till MVG har rasat in, denna gång i Svenska C. Ibland är det kul att vara mig =)

Just ja, måste hälsa min nya läsare J välkommen hit =) Det är en katastrof att han inte har vetat om att varken jag eller Ewe bloggar. Vi tre som har följt varandra i ett år på Komvux nu. Men idag fick han veta att vi har bloggar och jag hoppas han kommer läsa dom varje dag.

Ha ha vilken dag förresten. Vart börjar man? Okej kan börja med engelskan. Idag skulle vi ha läst in oss på ett aktuellt ämne och sen diskutera den på engelska. Nej, jag hade inte förberett nåt och inte Ewe heller (såklart, vi är ju soulmates) Så i ren panik hitar hon och jag på att vi ska diskutera Twilight-böckerna. Det gick faktiskt riktigt bra! Jag menar, det är ju inte svårt att snacka Twilight, hallå, Edward!

Okej, sen var lektionen över. Jag, Ewe och J går ut till cyklarna och börjar snacka. Jag och Ewe tänkte skolka från Svenska C lektionen som började klockan 18. Där skulle vi nämligen bli filmade(!!!!) samtidigt som vi höll ett tal. No way! Hur som helst så bestämmer vi tre oss för att dra och fika. Min älskling ansluter och hänger med han också.

Trodde ni historien slutade där? Hahahhaha näääää...precis när vi skulle cykla iväg säger Ewe "Jag kan inte cykla på den här cykeln"
Nää det kunde hon inte, för precis när hon säger det så hppar kedjan. Jaha, bara att börja laga. Okej J lagade den, vi andra tre heja på =)

Sen så kom vi iväg. Fikat var dyrt och gott och J drog efter en stund till svenskan. Jag och Ewe satt där och funderade och funderade och bestämde oss sen för att gå dit vi med. Ha ha gissa om J tappade hakan när vi kom in i klassrummet!

Men allt gick bra, vi blev filmade och jag fick som sagt mitt slutbetyg, MVG =)

En rolig dag som jag kommer minnas länge.

Nu ska jag mysa med min fina hun.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Miss E

Åh vad jag kommer sakna våra skrattanfall och alla knas grjer vi gör!!:(

2009-05-20 @ 11:17:55

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback