090521

Idag är det kristi himmelfärd. Jag är inte jättebra på det där med högtidsdagar, men jag antar att det var idag för en herrans massa år sedan som jesus flög upp till himlen? Jag har ingen aning om hur man firar det, men jag och hun har iallafall grillat (Ewe, det hade du väl aldrig kunnat gissa?)

Det är fint väder idag. Hun invigde dagen med att spela golf tillsammans med sin bror, J och H. Själv skrev jag klart mitt andra psykologiarbete. Nu är det bara några frågor kvar som ska svaras på, men det gör jag i helgen.

Igår såg vi förresten Wallander, Hämnden. Den var som alla andra wallanderfilmer, alltså halvbra. Funkar helt okej om man bara vill koppla bort hjärnan en stund.

Ikväll ska vi se någon skräckis, Day of the dead heter den. Någon som sett den?

Nä, ska inte tråka ut er mer med mina dagsplaner. Ha en fortsatt fin kväll!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Min älskling=)

Puss

2009-05-21 @ 18:24:41

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback