Väntan

Åhh vad jag väntar på några böcker som jag har beställt på nätet. Jag är så sugen på att läsa dom, så posten får gärna skynda sig!

Snacka om bakslag i vädret i måndags. Det bev rena vintern här igen. Inatt var det minus 11 grader, helt sjukt ju. Men nu skiner solen och mycket av snön håller på att smälta bort. Men det är ingen värme ute precis!

Nu har mattmaskinen varit sönder i över en månad nere i tvättstugan. Mycket irriterande med tanke på att jag har två badrumsmattor som behöver tvättas. De är de enda jag har till badrummet. Men nu orkar jag inte vänta på att Öbo ska laga maskinen längre så jag tänker tvätta upp dem för hand.

Ikväll ska hun' spela fotboll och jag ska gå hem till min mammi och fika. Mammi fyller för övrigt år på fredag, så då blir det firande =) Ska köpa present till henne imorgon,

Vet ni vem som kom hem med ett stort paket i famnen i måndags? Hun'! I paketet låg det kläder som han hade beställt på nätet (jag hade ingen aning) bland annat två ACNE-toppar till mig =) Tror ni jag blev glad? Näää jag blev överlycklig! Dom var så sjukt snygga och kommer bli sååå perfekta i vår och sommar.  Tack fina fina älskling.

Nä, nu ska jag plocka lite här hemma. Jag fårinte glömma att beställa nya linser sen.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Carina

Vintern har dykt upp här också, men vi får se det positivt snart så blir det vår.

2009-03-26 @ 06:36:39
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback