Utmanad

Jag har blivit utmanad av Linda

Fyra...

1. TV-program jag brukar se: Vänner, Unga Mödrar, Efterlyst, Sveriges värsta bilförare(ha ha ibland har jag inte så höga krav på programmen=)

2. Saker jag gjorde igår: Pluggade, tog en promenad, slumrade på hun's bröst, kollade på tv.

3. Saker jag längtar till: Rom i april, giftermålet i juli, Västkusten i juli, att Baby ska komma hem.

4. Saker som står på min önskelista: Utökning av familjen, en resa till New York, obegränsat med pengar, en ny bil.

5. Saker jag tycker om att göra: Resa, umgås med hun' och mina vänner, köpa skor, läsa böcker.

6. Saker jag avskyr: Gråa dagar, mensvärk, besserwizzrar, arrogans.

7. Saker jag åt i går: Kiwi, Finncrisp, Fiskgratäng, Honungsmelon.

8. Jag utmanar Sinneskatten , Ewelina och PollyJo

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback