Nyshoppad

Jaha då var det kväll. Som sagt så var jag och hun' på marieberg. Inne på Lagerhaus köpte vi nya kökshandukar, hjärtformad tandborsthållare, ett banandoftande doftljus och en knopp att hänga upp kökshandduken på. Den förra har gått sönder.
Dessutom köpte jag ett par solisar på MQ.

När vi kom hem smäckade vi i oss köttfärslimpa,potatis,gräddsås,lingonsylt och fetaostsallad. Mmmm, men jag blev grymt mätt.

Nu ska vi göra kväll. Gå och lägga oss å läsa. Jag har ett boktips till er som läser böcker som är skrivna på engelska. No Time For Goodbye heter den. Jag läser den just nu och det är en av de bästa böcker jag någonsin läst. Man får följa en tjej som förlorade sin familj när hon var 14 år. Eller om hon förlorade dem vet hon inte, för de bara försvann och hon blev ensam kvar. 25 år senare letar hon fortfarande efter dem och gåtan löses upp mer och mer. Det är såååå spännande. Man vill inte sluta läsa.

Nä, godnatt till er som läser detta inlägg. Hoppas er dag varit bra.

/golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar! A det är ju så kul med bollhav :D

Allt bra med dig?

Kram

2009-03-05 @ 11:33:19
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: carina

Vad skoj att Lagerhouse har kommit till marieberg,snart är det vår så då blir det en del turer upp till Närke.

2009-03-05 @ 18:39:40
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback