Illamående

Men varför mår jag så illa? Det har pågått sedan i tisdags och kommer i omgångar. Blä. Det får gärna gå över. Plus att jag har ont i min rygg. Klaga klaga klaga.

Över till något roligare. Jag kom nyss hem från Marieberg. Jag och älskling var där och köpte löparkläder och löparskor, för imorgon börjar mitt nya löparjag =) Dessutom köpte vi present till älsklings pappa som fyller år på lördag. Hoppas han blir nöjd =)

Nu ska jag sätta mig i soffan och glo på vänner, sedan sveriges värsta bilförare.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Förresten, jag hade ju nationellt talprov i engelska b idag. Ha ha det gick rätt bra tror jag. Tack gode gud så hamnade jag med my girl E och my boy J, så det underlättade multum.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken tur att vi hamna i samma grupp idag!!:)

Men det gick fruktansvärt dåligt för mig haha... du va ju skit duktig ju!! Nu ska jag göra din utmaning;) kramar!

2009-03-19 @ 19:57:30
Postat av: Emil

Gud vad du kommer vara söt när du springer omkring=)

2009-03-19 @ 21:04:26
Postat av: Sofia

Nä Inge kul att hon e sjuk.. Typ 39,4 i Freber men hon e kokhet. Men relativt pigg ändå..



Jaa nu när vi bor här så blir det lätt ica maxi.

Men vi försöker åka o ch storhandla på Willys då dom har lite billigare på vissa grejjer..

Meen nnjaa Blir mest Ica maxi här med. ;)





Hoppas Provet gick bra!



Och att ni får en Trevlig helg. ;)





Kramar

2009-03-20 @ 07:32:29
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Spring snabbt idag=)

2009-03-20 @ 11:35:00

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback