Hemma!

Nu är vi hemma igen! Skoja inte att vi har haft det bra, för vi har haft det grymt. Tack fina älskling för den finaste födelsedagspresenten jag någonsin fått. Och till er som läser detta, vill ni ha någon att shoppa med så ska ni gå på stan med min boyfriend. För han är grym att shoppa med! Han går runt och hittar massa snygga kläder plus att han bär alla påsar =)


Hur har er helg varit då?

Jag orkar inte skriva en rad mer nu. Skriver mer imorgon. Ville bara säga att vi är hemma =)

God natt!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: sofia

Härligt att ni haft det bra..=)

Hitta du mycke fint då?



Jodå helgen har varit Toppen. =) Lite kort dock men sånnt är livet tyvärr.



Nu är det tillbaks till vardagen som gäller..



Kramar

2009-03-09 @ 07:17:13
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Tack för en helt underbar helg älskling=)

Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Rom!

2009-03-09 @ 14:09:35

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback