Gäsp

Pust, är lite trött. Har faktiskt varit ganska trött hela dagen. Inte i sovtrött utan mer trött i kroppen plus att jag mådde intensivt illa i typ 10 minuter under engelskan idag. Jättejobbigt. Tror det berodde på mina linser. Har inte haft inne dom på ett tag, satte i dom innan skolan och ögonen hängde väl inte riktigt med ha ha.

Idag har jag och hun' rensat i garderoben. Blev superbra! Så nu har vi värsta ordningen där inne.

Till mat idag orkade vi inte göra något avancerat, så det fick blistuvade makaroner med felix köttbullar =) Helt okej att äta det någon gång ibland. Men jag börjar bli sugen på fisk, så jag tror att jag tar och tinar ett laxpaket inatt, kanske kan göra fiskgratäng med räkor imorgon?

Skolan idag var helt okej, men det var tråkigt att sitta inne när solen sken. Men på rasten så rusade jag och J ut för att få oss lite sol.

Imorgon är jag ledig. Ska som sagt plugga hela dagen. Jag ska verkligen försöka bli klar med min essä då, så slipper jag den bördan.

Hur har eran dag varit då? Solig kan jag tänka mig =)

Nu orkar min trötta kropp inte sitta här mer.

/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback