Färdigshoppad

Sådär. Nu har vi varit på IKEA och på Dormy. Älskling fick sin nya driver (och en golfkeps av mig) och jag fick min golvblomma till badrummet. Dessutom käka vi köttbullar på IKEA. Gott gott =)



Tadaaa, visst blev det bra? Jag är helnöjd. Känns genast fräschare i badrummet.

Måste bara visa er en parfym jag köpte i Stockholm sist. Flaskan är så otroligt vacker.

Hur fin är den inte? Lite kass kvalite på bilden, men strunt i det he he.


Älsklings nya driver, så satans fin, eller hur?

Sen åkte vi hem. Älskling gav sig ut och sprang. Jag ville också springa, men jag har fortfarande benhinneinflammation och då ska man inte springa på asfalt. Så jag får vänta tills det har smällt bort i spåret i skogen. Efter Rom ska det nog inte finnas någon snö kvar.

Jag borde plugga lite Historia B, men nä, har ingen som helst motivation till det. Gör det nu i veckan istället.

Jag har bara Rom i hjärnan. Nästa söndag vid den här tiden är vi framme =) Vi står nog och väntar på väskorna vid flygplatsen just nu. Sen ska vi ta tåget in till Rom, tar bara en halvtimme. Jag längtar ihjäl mig!

Nä, ska ta och koka lite te nu och umgås med hun'

Avslutar med en bild på en otäkt söt Morris.



/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Söta lilla Uddboll =)

2009-03-29 @ 20:40:55
Postat av: Emil

Underbara lilla älskling=)

Du är mitt hjärteallt=)

Jag andas genom dig=)

2009-03-29 @ 21:48:28

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback