Done

Tjoho pust och yes, jag är klar med min engelska bokrecension. Jag har precis mailat iväg den till min lärare, så nu är det bara en betygsättning på den som jag väntar på =)

Imorgon kväll har jag svenska c. Vi ska läsa våra essäer. Ska bli mycket intressant att se vad jag får för betyg på min. Jag tror jag valde att skriva om ett ämne som kanske inte är helt vanligt. Hi hi, va fan, lite ska man väl våga sticka ut.

Nu ska jag rusa ner till tvättis och hämta tvätt, sen upp och käka. Älskling har gjort falukorv i ugn och ris. Magen min skriker efter mat (har ju bara käkat limpmacka med oboy idag) så det ska bli grymt gott.

See ya!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vi äger inget våffelgärn heller men fick låna svärmors. ;)



Aaa tycker jag med Ibland e köpe pizza så jädra flottig. Yack!





Jodå lite många tankar i huvudet bara så jag hoppas att jag kan reda ut allt innan huvudet sprängs.

Urk alla tankar som får mej att må dåligt.



Hur är det med dej då??



kramar

2009-03-25 @ 20:39:15

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback