Dags att knyta sig

Sitter här och väntar på att älskling ska bli klar med sina mackor som han ska ha med till jobbet imorgon. Sen tänker vi gå och lägga oss. Jag längtar, för jag vill läsa min bok. Jag har efter ivriga rekomendationer från E börjat läsa Twilight-serien och jag kan bara säga att det jag läst hitills är sååååååååååååååååå bra. Jag vill bara läsa läsa och läsa den ha ha, omöjlig att lägga ifrån sig. Nu vet jag vad jag kommer sysselsätta mig med på planet till Rom iallafall =)

Idag köpte hun' och jag en Rom-guide. Kan vara bra att ha. Just ja, jag köpte hårfärg också! Måste "glansa" upp mitt trista bruna lite. Skulle egentligen behöva klippa mig också, men får göra det efter Roma.

Nä, orkar inte skriva mycket mer nu. Ska bli skönt att ta paus från bloggen en vecka och få lite inspiration. Känns som man skriver samma sak varje dag. Kanske ska börja twittra istället? Jag har twitter men har inte kommit igång med det. Ye ye, får se i framtiden.

Nä ska knyta mig nu. Sov gott alla söta och osöta därute.

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Ewe

Hehe jag sa ju deeeee:) den är för bra, omöjligt att lägga ifrån sig! haha ska nog läsa om den på svenska oxå;) tråkigt att vi inte sågs idag.... skulle gått till skolan men var tvungen att flytta ut tidigare på dagen ist:( och du drar ju till Rom imorn!!!!!vad avis jag blir.. hoppas ni har det hur kul som helst och en massa bilder vill jag se!!:)

ska tänka på er i helgen, själv drar jag till Göteborg och rymmer lite från verkligheten;). kram kram

2009-04-03 @ 00:18:18
URL: http://gotomisse.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback