090316

Herregud det är redan 16:e mars, tiden går fort! (vilket inte gör något)

Snart ska jag iväg till skolan och ha Sam B. Tyvärr har jag ingen motivation alls idag, skulle vilja ligga som en sill i soffan och bara läsa. Men motivationen kommer nog när jag har kommit fram till skolan =)

Vad händer annars idag då? Hmm vet faktiskt inte. Till mat ikväll blir det nog lasagne. Fick ett tips av en klasskompis häromdagen att man kan använda keso istället för bechamelsås, så då blev jag sugen på att prova det. Jag återkommer senare med om det var gott eller ej =)

Vart är solen idag? Det är ju hur grått och trist som helst ute. Jag kollade nyss vädret i Rom, 16 grader och spridda moln idag. Ta mig dit istället!

Nä, ska inte sitta här och slappa. Kan lika gärna åka till skolan och dricka kaffe och snacka med lite folk.

Ha en bra dag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en bra dag. =)



åå vad ska ni göra i Rom?

Kuul, vill oxå resa juu! avis som faan



hehe



Kramar

2009-03-16 @ 11:33:04
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Sitter här på jobbet och längtar efter dig! Min stora kärlek=)

Om tre veckor är vi i Rom=) Det kommer bli sååå kul!

2009-03-16 @ 13:27:22
Postat av: Anonym

Åå Härligt. =) Ja ska kanske åka dit nångång. Har aldrig varit där.. ;)

men när ekonomin tillåter så kanske. ;)



Nepp inte kommit på nått än, får väl se vad det blir..;)



åå 30 ja det e ju ännu svårare.. =P





Kramar

2009-03-16 @ 21:12:33
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback