Marknadsafton

Idag är det marknadsafton. Vädret får helt avgöra om jag och hun åker upp på stan. Riktigt trist om det skulle regna hela dagen.

I eftermiddag ska hun iallafall ta nytt kort till körkortet. Tydligen kan man göra det hos vägverket nu och det är ju bra! Då är man ju på plats =)

På lördag åker jag och hun som sagt till sthlm, jag ska ju försöka hitta en klänning att gfta mig i plus skor och hun ska hitta byxor till sin kavaj plus skor. Hoppas det går fort och smärtfritt att hitta det jag vill ha! På lördagkvällen är det fotboll, Sverige-Danmark. Vi har inga biljetter, men ska sätta oss på någon krog som har storbildsskärm och kolla. Heja Sverige =)

Nu ska jag äta lite lunch.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Halloj!

Blev det någon marken då?

Vi har varit på stan sen halv4. Haha kom nyss hem.

men vi hade en paus vid 18 då vi träffade tobbes syster som skulle på balen, tog lite kort o så. =)

Va en trevlig dag trotts regnskurar. =P



Okeej hoppas du får all medicin du behöver, vill ju inte att du ska bli dålig.



Vilket datum var det du/ni Skulle gifta er??

Nervös? ;)



Kramar

2009-06-04 @ 22:07:27
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Dags att sova!

God natt älskling=)

2009-06-04 @ 23:11:04

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback