It's raining cats and dogs

Igår 25 grader varmt, idag 11. Wtf?

Jag hade massa planer för dagen som bara har försvunnit nu på grund av regnet. Jag blir inte gladare av att se att detta väder tänker hålla i sig veckan ut, jag och hun ska ju till sthlm i helgen! Usch, men mest synd tycker jag om alla som tar studenten, kan inte vara alltför lyckat i det här vädret.

Idag ska hun egentligen spela golf med sin bror efter jobbet, men jag tror inte det blir så. Synd =(

Jag har som vanligt inget att skriva, undra om jag ska låta min blogg vila ett tag? Jag kommer ju ändå inte kunna uppdatera den på två veckor i juli. Får se hur jag gör. Kommer nog inte kunna hålla mig härifrån även fast jag säger det ha ha.

Nä, ska ta och göra någonting åt mitt risiga hår.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Du har inget risigt hår!

Det är ju världen finaste!Och så luktar det så himla gott=)

2009-06-02 @ 14:22:02
Postat av: sofia

Jag vill att du ska uppdatera.. =)

Kul att läsa ju fast det inte är nått viktigt för dej. ;)





Kram kram

2009-06-02 @ 15:03:40
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: carina

Vad är det för tokiga ideér hur ska jag då ha koll på er?

2009-06-02 @ 18:06:56
URL: http://sinneskatten.blogspot,com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback