Bruce

Igår promenerade jag och hun ner till Blaiseholmen för att spana in Grand Hotell. Vi ska ju spendera våran bröllopsnatt där. När vi kom dit stod det en massa människor utanför entren, jag och hun förstod ingenting. Det såg ut som att dom väntade på något. Efter en stund förstod hun och jag att folket väntade på Bruce Springsteen, han bodde tydligen på Grand. Jag och hun ville också få en skymt av Bruce, så vi ställde oss också där en stund. Tyvär kom han aldrig ut, så efter en kvart gick jag och hun vidare i solskenet.

När jag stod där började jag automatiskt att börja nynna på The River. Himla fin sång det. Annars är jag inget större fan av Bruce, men den låten ligger bland topp fem av mina favoritlåtar.

Tänkte jag skulle bjuda er på den. Listen 'n' enjoy.


 

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag längtar tills vi ska bo på Grand Hotell=)

2009-06-09 @ 09:40:19

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback