Sommarminnen

Ett väldigt kul tema idag i MusikFoto-bloggen, semesterminnen.

Här har ni andras minnen

Mitt minne är från i somras. Då hade jag och älskling vår första gemensamma sommar ihop. Sommaren innan, 2007 är också speciell, för det var då vi träffades, men sommaren 2008 slår allt! I två omgångar var vi på Västkusten och jag har aldrig haft det så bra som jag hade då. Vi njöt fullt ut.


Här sitter han. Mitt hjärta, min själsfrände, min bästa vän. Sommaren 2009 kommer också bli speciell, då ska vi nämligen gifta oss!

Låten är lite lustig. Det är ingen låt vi egentligen gillar. Men i bilen till Västkusten spelade vi den på högsta volym och den kommer alltid förknippas med just den sommaren. Robert Broberg med Mitt lilla fejs.

 

Ha en fin helg!

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: carina

Jag förstår att du vill dela din semester med honom, min son....

kram på er

2009-01-31 @ 20:46:12
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Liz1e

grattis & lycka till!

Min mamma var galen i Robban Broberg i slutet på 60-talet och den här låten tycker nog jag är en av hans roligare:)

2009-02-01 @ 12:19:26
URL: http://www.liz1e.blogspot.com
Postat av: Rajson

Välkommen in i leken!

Ibland behövs det inte en fantastisk fin låt som fastnar som det där minnet med stort M.Den här ju lite kul.Sen har jag väl aldrig varit ngt stort fan av Robban!

Nytt tema och mitt sena bidrag utlagt!

Hoppas vi syns/hörs på lördag!

2009-02-04 @ 16:28:21
URL: http://musikfoto.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback