Snart skola

Om några timmar drar jag till skolan. Idag har jag engelska, efter det svenska c. Så jag kommer vara i skolan till klockan 20 idag. Tack och lov skjutsar och hämtar älskling mig =)


Köttbullarna blev supergoda igår. De gick åt kan jag säga.

Imorgon ska jag och älskling gå på hindersmässan. Marknadsnougat är ett måste!

Jag får inte glömma gå till banken snart. Jag har nämligen lyckats spärra min telefonbank.

På torsdag ska jag till tandläkaren =(

Nu ska jag föna mitt hår.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag bara sitter här i soffan och väntar på att få hämta dig! Men nu är det i alla fall inte så lång tid kvar tills jag hämtar dig =)

2009-01-27 @ 19:22:26
Postat av: Emil

Jag älskar dig =)

2009-01-28 @ 13:46:00

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback