Pippi med blöja

Nää hhahahahahh kolla in den här överdrivet söta pippin! Hur underbar är den inte med sin lilla blåa blöja?

Men behövs verkligen det där? Måste man inte räkna med lite spillning när man skaffar fågel? Men visst visst, skadar inte blöjan fågeln så förstår jag tanken. Fast jag undrar jag. Fåglar är intelligenta djur och jag tror nog att väldigt många av dem skulle skämmas om de hade den där blöjan på sig och inte vilja flyga alls. Nää, låt djuren vara som de är, det mår de bäst av (och ja, då menar jag alla kläder och skor! som finns till hundar också, det kanske ser gulligt ut, men är helt onödigt)

Men som sagt, pippin på bilden är otäckt söt =)

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback