Kyla kyla kyla

Jag säger bara brrrrrrrrrr, det är helt sjukt kallt ute nu. Jag kollade på termometern och blev rädd, -17 grader!!! Stackars älskling är ute och sprejar nåt på bilen just nu. Jag följde inte med.

Jag blev klar med min litterära uppsats idag! Enligt mig själv så blev den grym.

Varför är jag sugen på något som jag inte vet vad det är? I-landsproblem, men det är faktiskt jobbigt.

Stackars hun', jag kollade ut genom fönstret, han står där och sopar och grejar. Jag får värma honom med tusen pussar är han kommer in.

Annars idag har vi inte gjort mycket. Jag lagade en gymt god kyckling-nachos i ugnen. Filibabba säger jag bara!

Nu blev jag hungrig av allt matprat plus att det är något matprogram på tv. Dags för kvällsis.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Det var faktiskt inte så kallt ute!

Men jag brukar ju inte frysa!

2009-01-04 @ 22:39:17
URL: http://laget.se/zacke

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback