Köttbullar

Japp, idag ska jag laga köttbullar. Fick tag på så billig köttfärs igår, så det passar utmärkt =)

Usch kan det bli gråare och tristare ute? Man är ju hur trött som helst. Tänk om de hade varit sommar. Då hade jag och älskling cyklat er till Oset, lagt oss på en brygga där och bara njutit av Hjälmaren som kluckar mot bryggkanten. Sen hade vi cyklat hem, dragit igång grillen på balkongen och bara suttit där resten av kvällen. Underbart! Dagarna blir ju så otroligt mycket längre på sommaren. Men snart älskling snart.

Nä, ta och slänga ihop lite köttbullar var det.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: sofia

Heej!



Tack för Tipset ska genast pröva.=)

2009-01-26 @ 21:58:10
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback