Biokväll

Nu är älskling iväg och spelar innebandy i Kumlaland. Själv har jag nyss kollat på reprisen av Golden Globe galan. Jag har själv planerat att vinna en golden globe eller en oscar någon gång.  Vilken dröm att få klä upp sig till en sådan fest. Jag skulle ha en PollyJo-klänning, Christian Louboutin-heels, smycken från Jacob the jeweler och håret mer än gärna uppsatt av Ken Paves. Med andra ord Dressed for success =)

Ikväll ska jag och älskling gå på bio. Vi ska se Benjamin Button. Den ser jag verkligen fram emot. Igår såg vi Saw V här hemma. Totalt motbjudande men jag älskar att kolla på de filmerna ändå. The Wrestler ligger och väntar på att bli kollad på här hemma också, ser den nog imorgon.

Jag trivs för övrigt väldigt bra i min nya frisyr. Kändes lite ovant med lugg först, men nu känns det som att jag alltid har haft det.

Nä. Ska väl ta och gå till affären. Måste köpa något som jag kan laga lunch med idag.

Smell ya later!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback