Ut och äta

Sitter här och väntar på att älskling ska bli klar på toan, så att jag kan gå in och börja göra mig i ordning. Vi ska nämligen ut och äta ikväll. Det är så himla mysigt att göra sånt, speciellt på fredagar. Frågan är vad jag ska ha på mig. Jag har en liten fin klänning som inte har kommit till användning än. Men jag vet inte...får fundera en stund.

Så, vad händer i helgen då? hmm, vet inte. Älskling ska iallafall spela innebandy på söndag, det är typ det enda jag vet. Jag behöver skriva en debattartikel till svenskan. Den ska inte vara klar förrän nästa helg, men då är jag i sthlm, så jag vill bli klar med den nu. Vet bara inte vad jag ska argumentera om. Någon som har en idé?

Nu kom älskling ut från toan. Hoppas ni andra kommer få en lika fin kväll som jag.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback