Mössan på

Ha ha här sitter jag med mössan på. Jag kom precis in, ska gå och posta ett brev meddetsamma. Skulle bara kolla min mail först. Sen blev jag sittandes här med mössan på =)

Helgen har varit sååå fin. Det började med fredagen. Då var jag och lunchade med mina fina vänner J och C. Jag fick en födelsedagspresent utav dom, superfina örhängen från Pilgrim. Sen på kvällen iumgicks jag med älskling. Han gav mig förresten den finaste alla hjärtans dag presenten, en wachtmeisterkatt =) Jag samlar på dom och den här var sååå fin.

På lördagen mös vi bara, det var ju ändå alla hjärtans dag. Jag fixade ihop semlor med hjärtglasyr på locket. Romantiskt.

På söndagen åt vi sushi och fortsatte mysandet. Helgen har varit så himla bra.

Jag har ju pluggat också såklart. Gjort klart massa uppgifter, så nu kan jag bara koncentrera mig på psykologiprovet som jag har på torsdag. Wish me luck.

Nä, måste lägga på det där brevet nu.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag gillade också våran helg tillsamans =)

2009-02-16 @ 21:22:09

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback