Bakdag

Idag ska älskling städa och jag ska baka inför min födelsedag. Bullar och regnbågskakor står på schemat. Regnbågskakor har hun' berättat att hans mormor gjorde när han var liten, så nu vill jag baka sådana till honom.  Jag har hittat ett recept på nätet, vet inte om det är rätt kakor, men dom här verkar goda dom också =)

Jag ska även skriva ett referat till svenskan, men det får bli senare idag. Det är ändå ingen panik med det, men vill ändå bli klar med det.

Möjligtvis ska jag och hun' upp på stan och luncha, men det är så sjukt kallt ute just nu, så jag vet i fan.

Har inte tid att sitta här just nu, ska käka frulle. Skriver mer sen och lägger upp bilder på kakorna.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo Det e förjävla kallt! Vill oxå ha vår!



Jodå det e bara bra med mej, sitter på jobbet nu o jobba till 15. Bläää!



Bor du kvar eller har du flyttat??



Kram

2009-02-21 @ 11:20:17
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback