Skepp o'hoj

Sitter här och gör ingenting. Borde ta fram dammsugaren och dra några tag, men fan,det är inte så kul alltså. Så jag fortsätter att göra ingenting ett tag till tror jag =)

Älskling är och spelar golf med M. Dom har inte setts på skiiiitlänge, så dom lär ha mycket att ta igen. Några som kommer att ha mycket att ta igen är jag och min Baby som kommer hem på fredag!! Jag kan inte fatta att hon verkligen kommer hem då =)

Om några timmar ska jag gå hem till min mammi. Mormor skulle visst komma dit, har inte träffat henne på ett tag, så det ska bli kul. Antar att hon är sugen på att se lite bilder från Rom. Mormor var mycket där på 70-talet och en del har ju ändrats sen dess he he.

Ibland skulle jag vilja prata franska. Det är så vackert. Vad dom än säger så låter det som värsta romantiska saken i mina öron. Samma med fransk musik, love it! Man kanske skulle ta och gå en franskkurs?
 

Nä, göra rent i kattlådan, koka mig en kopp te och sätta mig på balkongen och läsa lite är planen nu. Skriver kanske mer sen!

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: carina

Jag läste Franska i tre år och kommer ihåg vad kyrka heter..........tur att inte alla saker jag lärt försvunnit så genom åren.

2009-04-26 @ 16:37:14
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback