Näää

Bläää! Urk! Fy! Jag känner inte alls för att gå till skolan idag. Varför varför är jag inte klar med alla arbeten så att jag bara kunde slappa mig igenom resten av terminen? He he =) Nää, men det kommer gå bra. Bara man kommer igång så.

Igår grillade jag och älskling för första gången i år. För gjorde vi iordning balkongen. Sopade och skurade å så, Blev fint. Nu saknas det bara lite blommor därute, men det får vänta några veckor. Vi ska grilla ikväll igen =)

Hoppas hoppas E kommer på engelskan idag, annars vet jag inte vad jag gör. Måste nämligen prata med henne om Twilight-böckerna. Jag håller på och läser dom nu och jag är besatt. Jag är inte i den här världen längre. Jag är i Forks med Edward och Bella. Jag känner mig inte hel om jag inte får läsa och läsa. Samtidigt vill jag inte läsa dom, för då tar dom snart slut. Vad gör jag då? Dumma dumma E som lurade mig till detta.

Nä, ska gå och köpa toapapper nu. Har bara en rulle kvar.

Hörs sen om jag har överlevt skoldagen.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej!

Ser att ni har haft det hur bra som helst i Rom :)

Skönt!

O nu är ni tillbaka i tråkiga Sverige :P

2009-04-14 @ 14:42:24
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Ewe

Hahahahhaha....förlåt att jag lurat in dig i Twilight träsket;)

2009-04-14 @ 21:00:40
URL: http://gotomisse.blogspot.com
Postat av: Emil

Önskar att jag kunde vara som den där Rune i dina böcker!

2009-04-15 @ 06:32:12

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback