Million Dollar Baby

Sitter här och halvkollar på Million Dollar baby (men jag tänker undvika slutet på den, jag har inte tillräckligt med näsdukar hemma om vi säger så) medans älskling packar sin golfväska. Imorgon ska han ut på sin första golfrunda för i år. Tyvärr ska han spela med två personer som nyss ringde och var dyngfulla, dom kommer vara skaaaapligt bakis imorgon. Ha ha älskling är inte glad just nu.

Själv ska jag plugga plugga plugga imorgon och resten av helgen. Någon frivillig som vill göra mina uppgifter?

Åhhh jag vill ju se Twilightfilmen i helgen, men jag har den ju inte =( Måste försöka fixa den på något sätt, för jag MÅSTE se den.

Nää, orka sitta här. Godnatt sweethearts, hörs imorgon istället!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Oh jag som ville att ni skulle komma hit till stugan.

2009-04-18 @ 15:03:48
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Linda

ÅÅh du måste se Twilight, den e så jäkla bra!! :)

2009-04-18 @ 17:32:00
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback