Magkrämpor och Mian Lodalen

Dagen kan sammanfattas med kramp i magen och föreläsning med Mian Lodalen. Svenska C klassen var på biblioteket i stan nu på kvällen och lyssnade på Mian som var där och pratade om sin nya bok. Intressant. Tyvärr fanns det ingen syre i rummet så mina ögonlock höll på att klappa ihop några gånger. Var även på gång att få ett intensivt skrattanfall när E började rota frenetiskt i sin väska efter tugummi. Tugummi som hon hade glömt hos en kompis. Jag svalde och svalde för att inte opassande börja asgarva.

Imorgon ska jag upp på stan och käka sushi med E. Vi ska även göra klart vårt engelskaarbete som ska redovisas på torsdag. Om någon är sugen att se på något flummigt så är ni välkomna till sal E17 på Wadköping UC torsdag klockan 11:15

Ska väl typ gå och lägga mig nu. Vill läsa. Om Edward såklart =)

Fick en vääääldigt fint tröja av hun idag förresten. Han ville pigga upp mig för att jag inte mådde så bra. Han lyckades =)

Nä, godnatt ni där ute.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Miss E

Åh...jag va ju så säker att jag hade det med mig...sånt med fyllning oxå..:(

Haha....ser nästan fram emot torsdag ju! flum...nästan en underdrift va;) de värsta e ju att ingen annan tycker att vi är lika roliga som vi själva gör tror ja...;)

Ser fram emot imorn oxå.. haha.. ska skippa frukost så man kan äta extra mkt!!

ses imorn gumman!

kramis!

2009-04-21 @ 23:46:11
URL: http://gotomisse.blogspot.com
Postat av: Emil

Idag har jag två presenter till dig=)

Tror att du kommer bli nöjd!

Hoppas det i alla fall! Jag har ju offrat en massa blod för dem!

2009-04-22 @ 10:51:42

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback