Lunch och utmaning

Nu har jag nyss tagit ut en skinkstek i ugnen. Köpte en billigt igå på ICA och passade på att göra iordning den nu. Den blev supergod =)

Idag har jag lunchat med E på stan. Vi käka sushi, babblade, gick och köpte kaffe/the och satt i solen å fika. Sååå mysigt. Längtar tills vi får sätta tänderna i de där marshmallowmuffinsen! Dessutom gjorde vi klart vårat engelskaarbete.

På eftermiddagen åkte jag å hun till Marieberg. Älskling köpte nya golfstrumpor. Dessutom köpte vi en ny klädlina till balkongen, en dammvippa och galgar. Vi kollade också på en klädhängare som vi möjligtvis ska montera i garderoben. Vi behöver mer ställen att hänga alla våra kläder på ha ah.

Nu sitter jag här och väntar på att efterlyst ska börja. Älskling sitter och muttar om Uppdrag granskning. Det är någon kommun som har slarvat bort flera hundratusen för någon tjej. Fan, jag skulle ha manglat de ansvariga i tvättstugemangeln om det hade hänt mig.

Hittade en utmaning hos L, så ja tar och gör den nu. Läs om ni vill =)

HAR DU ? ..

Folköl i kylen : Nä, gillar inte det så värst mycke.
Något husdjur : Ja, min kisse Morris
Någon favoriträtt : Lax! Men inte gravad
Någon flick/pojkvän : Jaaa, min hun!
Puder på dig :  Lite på näsan =)
Några framtidsplaner : Bli klar med plugget
Någon sjukdom : Det hoppas jag inte. Om inte virrig räknas som en sjukdom?
Gymkort : Hahahha näää, det vore som att kasta pengar i sjön
Några kärleksproblem : Nej nej, den tiden är förbi
En homosexuell kompis : Jag placerar inte människor i fack
Duschat idag : Nä det var ett tag sen....ahaa just kidding
Någon kompis som snarkar : Baby he he..å hun!
Någon vän som spelar i ett band : J har i alla fall spelat i band
Några mvg:n : Jo men jag har ju lyckats få ett gäng =)
Någon som förstår dig : Det vetifan, jag är nog inte så lätt att förstå sig på. Men hun och baby är väl de som kommer närmast.
Tuff kompis som kan försvara dig : Du, jag klarar mig nog ändå. Liten men stark =)
Något beroende : Beroende av käääärlek...nää fan den där var lökig. Men sann!
Fikat idag : Yupp, med E och med hun.
Nagellack : Mmm, på tårna
Någon vän som bor i ett annat land : Baby och Honey bor i Thailand för tillfället.

VEM ? ..
Avskyr du : Det finns en, men håller den personen härifrån
Hånar du : Ingen hoppas jag.
Delar du mest minnen med : Hun och Baby (känns som jag upprepar mig?)
Längtar du mest efter : Baby
Stör du dig på : Han som säger Back up på någon radioreklam, han säger det på värsta svengelskan.
Gosar du med : Hun och Morris
Lagar mat : Det gör jag, för det mesta i alla fall 
Diskar : Hun
Tror att den är någon : Det gör väl de flesta ibland 

VILKEN ? ..
Tidning läser du : ELLE och Plaza kvinna
Buss åker du oftast : 12:an, men åker så ytterst sällan buss
Frisyr har du : Något halvlångt tjaffs som behöver klippas
Dag fyller du år : 24:e februari
Årstid föredrar du : Mäh, sommaren såklart
Stad är du uppväxt i : Örebro tjalalalala

VAD ? ..
Gör du nu :
Kliar mig bakom örat och skriver den här listan
Gör dig till en bra människa : Jag är rätt social av mig
Gör dig till en dålig människa : Usch, blir så himla arg ibland helt i onödan
Vill du arbeta med : Läkarsekreterare
Är roligast just nu : Att jag ska gifta mig i sommar!
Har du på dig nu : Hun's tröja och strumpor med en rosa häst på
Har du för smink idag : Mascara och puder
Äger du för skor : Lättare att säga vad jag INTE äger för skor
Har du för storlek i skor : 35-36
Läser du för bok : Ljudet av ditt hjärta. Åhhhh Edward!
Ska du göra nu : Kolla på Efteryst

Den som har lust får väl göra listan, tvingar ingen =)

Okej, ha en fin kväll nu!

/Golfhustun

Kommentarer
Postat av: emil

Herregud vilken lång lista!!!!!

Jag tror att jag läser den senare=)

2009-04-22 @ 21:01:44
Postat av: Sofia

Först o främst måste ja kolla så de va du som skrev sist. ;)

Ståt Emil och jag antar att han inte vill åka till stockholm med mej.. =P



Jo Det ska bli jätte skönt att komma bort.

Just komma bort från allt, städning matlagning o allat sånnt. ;)

Hehe





Nu ska ja ner o Källaren och hämta Resväskan o börja packa sen ska jag iväg o träna o vidare til Askersund.



Ha en bra dag!





Kramar

2009-04-23 @ 06:47:49
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: carina

Uhj vad du studerar och står i. vi åker inte upp till stugan den här helgen men nästa.

Och nästa helg vill jag att ni kommer jag längtar efter er!

2009-04-23 @ 20:02:57
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback