I valet och kvalet

Sitter här och funderar på om jag ska äta pasta eller baguette till lunch. Båda lockar ha ha.

Älskling kom precis hem från golfen. Han var såååååååååå snygg i morse när han åkte iväg. Hade massa nya kläder på sig. Det var nästan så att jag inte vågade släppa iväg honom =)

Själv har jag pluggat hur mycket som helst till samhällskunskapen, men ändå känner jag mig osäker inför redovisningen. Jag känner att man kanske skulle ha varit två på den här uppgfiten. Men men, de löser sig säkert.

Vet inte vad som händer senare idag. Grillning blir det garanterat, är ju så fint väder.

Nä, har suttit framför den här datorn hela dagen. Nu orkar jag inte mer. Ha en fin dag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Joo det e en del strul.

Massa snack som jag blir anklagad för.. men jag orkar lixom inte .

Säger lägg ner.

Typ.

Jag klarar mej.;)



Hur har din helg varit så här ångt då?=?



Kramar

2009-04-19 @ 00:36:59
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback