Hmm

Sitter här och är lite smånervös. Jag och hun ska göra en grej om en stund och den grejen gör mig lite nervös. För man vet inte utgången så att säga.

Vad ska man ha på sig idag då? Pratade med hun i telen nyss och han sa att det inte är så jättevarmt idag. Hmm, men en kofta borde räcka som "jacka"

Imorgon är det valborg. Jag och hun funderar på att åka upp på stan, kolla på elden, dricka några öl. Kanske hakar några på, kanske gör dom det inte. Det visar sig he he =)

På fredag, på fredag, på freeeeeeeeeeeeeeeeeeedag kommer min Baby hem =) Party party på lördag!

Ska torka mitt hår nu, vänta på hun, sen dra iväg. Önska oss lycka till!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nyfiken i en struuuuuut!

vad ska ni göra för spännande??? ÅHH

Lycka till iallafall.=D



Kramar

2009-04-29 @ 13:09:33
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nyfiken i en struuuuuut!

vad ska ni göra för spännande??? ÅHH

Lycka till iallafall.=D



Kramar

2009-04-29 @ 13:09:54
Postat av: Anonym

Är du gravid eller?

2009-04-29 @ 17:12:50

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback