Glassigt

Näää om man skulle ta sig en promenad innan skolan börjar. Låta solen fylla mig med lita vitaminer eller vad det nu är den gör.

Har som sagt nationellt prov i engelska b om två timmar. Känner mig halv-engelsk idag, så kanske att det går bra, kanske att det kommer gå dåligt. Har laddat mitt engelska tänkande nu på morgonen med en engelsk roman.

Någon mer än jag som har Robban Brobergs Båtlåt på repeat i hjärnan idag? Den kom från ingenstans och verkar vilja stanna kvar. Fine by me.

Ok, promenad.

Bye!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Men nu när du påmint mig om den låten så går jag och nynnar den.

2009-04-28 @ 19:32:43
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jaa jag kan ju säga att vi garvade en del åt den kommentaren.. Men jag tror (Hoppas) att hon menade att det var en Mamma gris men vem vet. =P ??





Mm Det va gott med pizza dock va dte lite kallt, va dumma och satte oss ute. =P



Får ta i o ses nåndag vi 3? Kanske stadsparken eler så+?



Ska försöka uppdatera oftare för din skull. ;)



Hur gick provet då??



Kramar

2009-04-28 @ 22:49:01

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback