Back home

Sådäääärja då var vi hemma igen, min hun och jag. Dagen har gått bra, kan man väl säga? Hur som helst, efter våran "thing" åkte vi upp på stan och lunchade, shoppade och fikade. Eller med andra ord, brände en massa stålar! Härligt härligt.

Till du anonyma i förra inlägget som undra om jag är gravid så kan jag säga näääää, det är jag inte. Då skulle jag väl inte dricka öl imorgon? Eller om det kanske blir vin, får se. Häng med vet ja!

Nää, ska hjälpa hun med middagen nu. Eller lunchlåde-lagandet rättare sagt. Jag är så mätt att jag nog inte orkar få ner någon mat ikväll.

Smell ya later folks!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det gick bra iallafall eller ja va et nu va. ;)



Usch sitter o försöker peppa mej själv med att städa.

rev ut hela förrådet förut o allt ligger i hallen typ.

Suck. Plus att jag har 2 stooora påsar med tvätt att tvätta men tvättstugan är fullbokad.. GAAAAAAAAAH!

Kom och städa åt mej kanske? ;)



Jaa visst kan väl se hur vädret e o så nästa vecka??



Kramar

2009-04-29 @ 19:39:01
Postat av: Emil

Oj vad bra det gick med våran grej idag=)

Jag var ju lite nervös innan, men det gick bättre än jag trodde!

Skönt att bara jobba halvdag också, jag borde börja med det varje dag så att vi kan luncha på stan oftare! Kramar=)

2009-04-29 @ 22:08:04
Postat av: Miss E

Värst vad hemlighetsfull man ska vara då:) JAg bli ju nyfiken!!!haha! ses imorn o då e de terror tills jag får veta;)..haha nejdå...bara lite...



KRamis!!

2009-04-29 @ 22:10:39
URL: http://gotomisse.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback