Svampplock

Igår var jag och älskling i skogen, faaaaan vad trattkantareller vi hittade! Snacka om att vi hade tur. Älskling lyfte på en gren och därunder bara vällde det fram med trattisar. Det tog aldrig slut, vart vi än kollade så dök det upp mer och mer. Vi var tvugna att sluta plocka tillsut, vi ska fortsätta på torsdag. Ha ha helt sjukt. Älskling hittade några riktigt maffiga kantareller också! Så igår blev det varma mackor med svampstuvning, mums!

Idag har älskling tävlat i golf, han vann tyvärr inte. Jag har bara pluggat å pluggat. Jag har dels redovisning i historia på tisdag, dels matteprov på fredag, dels ett arbete i religion om Siddharta Gautama på 10 sidor som ska vara inlämnat om två veckor och dels ett jättearbete i svenskan som också ska vara inne om två veckor. Pust säger jag bara, men jag ligger väldigt bra till. Men jag kommer garanterat  få panik i slutet iallafall.

Nu ska jag gå å lägga mig, hoppas alla har haft en bra helg!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback