Ny vecka, nya planer

Jaha, då var det måndag igen...en kall måndag! Mina små fingrar var nästan blåa när jag kom fram till skolan i morse, även fast jag hade mysiga tumvantar.

Helgen har varit sååå bra. Vet ni, jag vann en match i bowlingen mot älskling!!! Jag är så stolt =) älskling blev vääääldigt förvånad kan jag berätta.

Igår flängde vi runt på stan och letade efter någonstans att luncha. Är det bara i Örebro som det inte finns ett ställe som är öppet på söndagar som man kan äta på? Alla affärer är öppna, men inte ett fik. Väldigt konstigt. Sen åkte vi ut till marieberg och köpte en grej. Vad vi köpte får en viss person veta inom en snar framtid =) =) =)

Vad händer i veckan då? Jo, på torsdag åker jag och älskling till Sthlm, vi kommer hem på lördag igen. Vi ska shoppa, fika, umgås och gå på teater. En helt underbar weekend med andra ord.
Ja och sen har jag ju det där matteprovet på onsdag, men det vill jag inte tänka på nu!!!

Nu ska jag äta kinamat-rester

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback