Mysig kväll

Gissa om jag och älskling har det mysigt nu ikväll, vi har tänt massa ljus och bara njuter. Vi tog också en härlig kvällspromenad förut. Idag har vi även lunchat på stan och så var vi en sväng i karslund och spanade på hästarna. Jag älskar älskar hästar, ett stort lugn infaller sig i min kropp så fort jag är i närheten av dem.

Igår var älsklings underbara syster här. Vi åt mat och hade det allmänt trevligt på kvällen. Vi fick äntligen se hennes bilder från modevisningen i våras och man kan lugnt säga att jag är imponerad, hon kommer gå så långt! Den svarta a-formade klänningen bankar fortfarande extra hårt i mitt hjärta, den är så fin att man kan tro att den kommer från någon av de större modehusen.

Än en gång, grattis till nygifta Carina och Janne, ni passar varandra perfekt!

Ha en bra kväll
/Golfhustrun



Kommentarer
Postat av: Emil

Jag älskar också hästar =)

2008-10-18 @ 23:27:06
Postat av: carina

Tack..det tycker vi också

2008-10-19 @ 09:18:26
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback