Firande

Då var denna dag över. Men den har varit så bra! På dagen bjöd Emils underbara mamma och hennes sambo oss på restaurang Efesos. Som vanligt blir man aldrig missnöjd där. Sedan åkte vi hem till mig och emil och fikade, pratade och hade det allmänt mysigt.

Vet ni en grej? Min älskling var så sugen på presenterna han ska få från mig att han öppnade allihop för en stund sen (med min tillåtelse såklart) Han skulle ju ha fått dom på måndag, men vad gör det! Han blev superglad iallafall =)

Nu ska jag kolla klart på ishockeyn med Emil (ja, jag ska verkligen kolla på hockey)

Sov gott ni som ska gå och lägga er

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag älskar min Jeanette mer än livet =)

2008-10-05 @ 22:16:56

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback