Lööördag!

Idag är det lördag. En härlig lördag, för det är 11 grader ute och sol! Efter alla gråa dagar som har varit så piggarsolen verkligen upp. Vi kan väl göra ett avtal med de som styr vädret där uppe att vi åtminstone kan få se solen en gång i veckan nu under vintermånaderna?

Idag ska jag och älskling till Marieberg. Vi ska gå runt där och kolla lite. Sen måste jag hem och plugga. Vi ska väl försöka klämma in en promenad i det fina vädret också.

Just ja, jag är frisk! =)

Ha en bra lördag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Skönt att du är frisk nu

2008-11-15 @ 17:29:18
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback