Innebandy och plugg

Idag ska älskling spela innebandy och jag ska börja med litteraturprovet. Det finns ingen därute som känner för att göra provet åt mig?

Jag är väääldigt sugen på pannkakor, så det får bli kvällens middag, om älskling vill förstås, men det tror jag =)

Min blivande svärmor  fick inspiration av Dolly Parton att organisera i hemmet idag, kanske kan jag få inspiration av Dolly att plugga? Så Carina, låten nedan är till dig och mig! Inget piggar upp som lite Dolly =)




/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Jag säger bara Dolly, det är en kvinna som är utmärkt att städa till och jag niger och tackar.

2008-11-04 @ 15:26:46
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback