Gratis pizza

Jag måste bara berätta en rolig grej. Igår var jag och älskling på väster och köpte pizza. Väl där inne var allt väldigt förvirrat. Våra pizzor som vi hade beställt gick till ett annat par, så som ett förlåt för det så bjöd pizzabagern på två drickor till oss. När vi sen fick våra pizzor glömde hon i kassan att ta betalt för dom och vi sa ingenting, no waaayyy ahahhaha, så vi fick två pizzor och två drickor gratis =) Vi körde fort som fan därifrån sen ahhahaha. Tyvärr var pizzorna ganska äkliga, men hey, vad gör det, dom var ju gratis =) =)

Sov gott alla ni som ska sova, älskling och jag ska kolla på film, för idag är vi nattugglor

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback