Solsken

Tänkte jag skulle visa de nya kläderna som jag köpte sist på min shoppingrunda.

Den lila toppen är ny     

Fint va?

I eftermiddag kommer mamma över och fikar.
Älskling spelar golf idag också. Han var så duktig och vann igår! Hoppas han gör det idag också. Det var säkert den nya handsken som gjorde susen. Älskling sa nyss i telefonen att han ville att jag skulle lägga upp en bild på hans handske här, så då gör jag väl det. Titta och njut

Gissa vem som har namnsdag idag?

Jag tänkte lägga upp en film på våran katt Morris, men det bara krånglar nu, så jag försöker igen senare.
/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback