Modevisning

Måste börja med att berömma Emils syster Erica. Hon hade modevisning nere i Malmö nu i helgen, tyvär kunde inte jag och Emil åka dit. Hur som helst så såg jag nyss lite bilder därifrån och jag säger bara en sak, den tjejjen kommer gå långt! Av det lilla jag hittils sett så blir jag otroligt imponerad. SÅ bra. Spana in bilderna här
Jag kan knappt vänta tills jag får se resten av bilderna.

Igår fick vi tro det eller ej bilen. Jo det är sant, den står här utanför på parkeringen. Nu får vi se hur länge den är hel. Men det BORDE inte bli något mer fel nu. *skeptisk*

Nu är älskling, hans bror och två andra och spelar golf. Snacka om tur med vädret! Älskling var så fin i sina rutiga golfshorts och Ralph Lauren pikè i morse. En riktigt mumsbit.

Idag ska jag ut och äta med min lilla mammi. Jag är sugen på fisk, så jag hoppas det finns det att välja på.
På tal om fisk förresten, ikväll ska jag få min tonfiskbaguette!!! Hallelulja!

Nu måste jag föna håret.

Kram till alla mammor därute!
/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Ni missade nått........det var så bra.

Carina

2008-05-25 @ 20:02:40
URL: http://sinneskatten,blogg.se

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback