Hopplöst


Det blev inge samtal hos cityakademin idag, det var stängt, personalen var på friluftsdag. Så jag får gå dit imorgon istället. Däremot hittade jag en morsdagspresent till mammi. Min älskade mamma förtjänar alla presenter i världen, men idag fick det bli två "ensamma mamman" böcker. Mamma älskade den serien när den fanns i tidningen och nu har det bästa av ensamma mamman kommit i bokform. Hoppas hon blir glad

Annars idag händer inte så mycket. Emil ska klippa sig, sen ska han hem till en kompis och kolla på fotboll (det gör mig inte så mycket egentligen, för då slipper jag missa Sex and The City) Men det kommer bli väldigt kallt i soffan utan älskling.

Är inte dessa farligt snygga?

Birkin-väskan här nedanför är min absoluta drömväska. Det är jag inte ensam om precis. Men är den inte ljuvlig?
Min drömväska

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback